Wednesday 16 March 2011

kadang kadang

kadang kadang teringat mase first bg bunge kt budak pmpuan ny..
x pasal2 bg,haha..malu gile..tp die eksyen mase tuh ;p

kadang kadang teringat mase first borak ngn die, tataw nk start camne,
haha..tp die ok je x smbong da..;p

kadang kadang teringat first tekena kulit die,mase tu sejuk,
tangan die sgt sejuk..haha xpasal.. ;p

kadang kadang teringat mase first dpt gule gule dr die..
adeyh aku mmg suke gule gule..dpt gule gule lobster,
terus bg name ah kt die ;p

kadang kadang teringat mase first bg gelang kt die..
igtkn die x suke sbb gelang mura je..
tp die ok je..haha, then aku pon dapat HIJAU KUNING MERAH ;p

kadang kadang teringat first kua ngn die..
kua adeyh aku mmg xtaw nk bwatpe..haha
tp nasib die ok je ;p

kadang kadang teringat die bg kate kate sweet..
oh!, die memang seorg yg sweet ;)

kadang kadang terpikir bertuah plak aku..
dpt kenal ngn gadis cute neyh,
die sgt baik hati dan comel..
aku suke haha ;p

kadang kadang..setiap kadang kadang yg aku teringat tuh..
aku mesti tersengeh sorg2..hahaha
setiap kadang kadang yg aku igt tu bwat aku happy ;p

dan,

kadang kadang aku harap die pon rase macam aku rase..;D
bOoOOo!!

1 comment:

  1. kadang2 ade bnde kita jgn malu, sbb kadang2 bende tu sgt sweet lagi2 bila kita dpt bunga ;p

    tapi, kadang2 bila kita baru beborak dgn org yg xpnah kita borak, kita jadi malu tiba2(blushing)..haha.

    kadang2 bila tersentuh je kulit dia, ade satu aura eletrik menjalar dlm badan ny.. keke ;p

    kadang2 bila teringat kat dia yg suka mkn gula2, time2 tu rasa nak beli je gula2, so esok dapat jumpa time bagi gula2 tu ;p

    bila mlm tu dia ckp dia nak bg gelang kat aku, aku teringat ade 1 gelang yang dah lama aku simpan,jadi esok harinya aku bg gelang HIJAU MERAH KUNING tu kt dia n harap dia suka dan pkai selalu ;)

    kadang2 rasa selesa sgt bila time keluAr dgn dia wlaupun 1st day keluar.. :)

    oh yaaa, he's super duper sweet than me ;p

    sometimes i smile alone like a bloody idiot when rmember everything about him ;))

    and yea..that's what i feel for you my topscruise ;)

    p/s: jgn gelak.nak gelak,gelak diam2 ;p

    ReplyDelete